"Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami: perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya, dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertaqwa"

(Al-Furqaan : 74)

Tuesday, September 27, 2011

KESAN ARGHHH...

ketensionan kelmarin terbawa2 sehingga hari ini, pagi ni aku dpt pakej...sakit kepala selsema dan batuk, sian kat aku ek...begitulah aku ...sukar untuk menghilangkan sesuatu masalah kekadang berlarutan 3-4 hari walaupun akhirnya (aku just melupakannya aje) tetap dgn tiada penyelesaian.....

susahnya hati itu sehinggakan xde mood nk masak, tp nk mkn luar pun rasa lgi xde mood nk kuar ...so untuk anak2 ku, aku pun goreng telur kicap aje..itu sungguh seksa untuk siap...kerana apa...pala otak menerawang ke lain, tumis bwg pun hangit...bawang besar yg dh potong pun lupa bubuh....then goreng keropok ajelah...sian korang ek...mujur lah hubby memahami...aku pun mmg xde mood nak makan....nak tido pun mata asyik terkebil2...keje umah yg blungguk aku biar...mcm xde perasaan je aku nk buat....

hari ini aku akan cuba cari penyelesaian yg terbaik (actually ini masalah berkaitan keje)....good luck to me....

No comments:

Post a Comment