"Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami: perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya, dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertaqwa"

(Al-Furqaan : 74)

Monday, May 9, 2011

SEKOLAHKU SMKAP

sangat lah bangga kerana dilahirkan menjadi pelajar SMKAP Perlis...terima kasih kepada cikgu-cikgu yang mngajar aku...terutamanya Pengetua pada ketika itu Ustazah Fuziah Sani...

didikan di sekolah itu sgt membentuk siapa diri aku ketika ini...pada 1 mei baru2 ini, sangguplah aku mnaiki bas dr kota bharu ke Ps (then alah balik siap muntah 2 kali atas bas...sbb tikat sblh mlm dh habis, pening wooo naik bas sblh siang) untuk menjejakkan kaki setelah skian lama mninggalkan sekolah tersebut untuk menghadiri satu meeting. meeting tersebut diadakan bertujuan menjayakan Reunion Bekasan Sekolah pada Hari Kedua Raya Puasa tahun ini.




antara hadirin mesyuarat, ada 3 org lagi xtermasuk jurukamera dgn 2 lg akak yg terpaksa balik awal




skian lama...sejak aku dok sekolah ni, xbtukar lagi lukisan wall ni..harap dicat semula dan jgn di ganti...



kenangan bangunan asrama...dh cat baruuuu....

haaaaa....kat sini aku jugak nak merakamkan terima kasih berbanyak buat suamiku..tima kasih ye abg, izinkan sy menjadi bujang sekejap...tolong jagakan anak2 4 org itu, speninggalan sy ke sana...(anyway, sehari selepas kepulangan ku...abg dh kna g KL selama 5 hari...huhuhuh aku lak jg sesorang anak kat umah...wwhuuaahhhh)

tabik spring la kat abg...igt kot abg nak lari tido umah mamy, tup2 abg jg sendiri anak2 dirumah (siap hantar laporan bergambar lagi hahaha)...dgn smsnya...'pengurusan keluarga yg cemerlang bukan anak 4 sj leh urus...bini 4 pun boleh" aik...ke situ lak dia, buat lah kalau mampu abg oii...
(dlm hati: kalau berani, buat laaa... meh nak report mamy awak)

No comments:

Post a Comment