"Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami: perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya, dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertaqwa"

(Al-Furqaan : 74)

Sunday, July 31, 2011

JUMAAT, SABTU

PE SPECIAL PADA JUMAAT SABTU?...kalau kat klantan nih hari jumaat sabtu adalah hari cuti, jadi Jumaat Sabtu adalah hari keluarga...sgt seronok..(kdg2 mertua ajak anak aku tido umah dia...tp aku sgt kedekut nak bg...maaf yea mamy...bkn xbg lgsg, ada time2 aku bg pe...)

jumaat sabtu yng terbaru (before bulan Ramadhan)..hubby g KL lagi...so nak kuar pun mcm malas sbb ramai btul org kuar ..agak2 nape ek?...heheh

so pe aktiviti aku dgn anak2 kat umah ek?

hari jumaat....siap bw anak2 semua g pasar malam...unbelievable? believe it...aku yg sorg leh bw bebudak kecik 4 4 ni ke pasar malam yg ramai org tu......sungguh diri sendiri tak sangka...baik sungguh rupanya anak2 aku ni...(b4 this xberani pun nk amek risk...takut hilang)

hari sabtu....mari kita main dandan mendandan...ini yg best bila ade ramai anak2 pempuan...afiq pun jeles tau...bila mama ikat rambut aje mesti tanya...mama nak wat rambut yg mcm mana tu? hihihih



kaedah untuk dptkan rambut kerinting ek..sbb rambut kakak lurus....



alaa..mairah pun nak jugak? boleh lah mari mama wat kan...



sebab rambut hannan dh kerinting...mama buatkan bunga raya k...skrg hari2 mesti buat bunga raya kalau nk g nursery....

another activity...jom kita wat muka sapa plg hodoh...kui3...habis xde keje pas ni kita pakat tidooo......jom tengok....




alahhh akak xwat gitu pun...mmg mata awak dh sepet pun...



eee..mmg huduh bila tgk tang gg...hahahah



uduh aaarrr mcm ni pun dia leh wat dh bersentuh muncung dgn idung...xlarat gelak oii..



wat tanduk konon...xnampak pun....hahaha

agak2 sape leh menang???

No comments:

Post a Comment